Протягом 14 днів, якщо:
- Товар не має слідів експлуатації;
- Збережено товарний вид виробу та його комплектуючих;
- Є в наявності документ, що підтверджує покупку – касовий/електронний чек або експрес-накладна;
- Заводські пломби, захисні плівки на товарі збережені.
Щоб обміняти або повернути товар, потрібно:
- Товар у повній комплектації;
- Документ, що підтверджує покупку (касовий/електронний чек або бо експрес-накладну);
- Гарантійний талон (за наявності);
- Платіжна картка (за умови розрахунку за покупку карткою / для повернення коштів);
- Документ, який засвідчує особу: паспорт, посвідчення водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення.
У разі відсутності одного з пунктів, повернення або обмін товару проведений не буде
Повернення габаритного товару (понад 5 кг) здійснюється через службу доставки «Нова Пошта».
Яка вартість доставки товару при поверненні?
- При поверненні товару протягом 14 днів з моменту купівлі вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару.
- Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості або товар, що не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.
Щоб оформити заявку на повернення або обмін товару звертайтеся за номером гарячої лінії 093 167-56-41.
Корисна інформація про права споживача у разі придбання ним товару належної якості – Закон України «Про захист прав споживачів».
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text