Протягом 14 днів, якщо:

  • Товар не має слідів експлуатації;
  • Збережено товарний вид виробу та його комплектуючих;
  • Є в наявності документ, що підтверджує покупку – касовий/електронний чек або експрес-накладна;
  • Заводські пломби, захисні плівки на товарі збережені.


Щоб обміняти або повернути товар, потрібно:

  • Товар у повній комплектації;
  • Документ, що підтверджує покупку (касовий/електронний чек або бо експрес-накладну);
  • Гарантійний талон (за наявності);
  • Платіжна картка (за умови розрахунку за покупку карткою / для повернення коштів);
  • Документ, який засвідчує особу: паспорт, посвідчення водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення.

У разі відсутності одного з пунктів, повернення або обмін товару проведений не буде

Повернення габаритного товару (понад 5 кг) здійснюється через службу доставки «Нова Пошта».

Яка вартість доставки товару при поверненні?

  • При поверненні товару протягом 14 днів з моменту купівлі вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару.
  • Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості або товар, що не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.

Щоб оформити заявку на повернення або обмін товару звертайтеся за номером гарячої лінії 093 167-56-41.

Корисна інформація про права споживача у разі придбання ним товару належної якості – Закон України «Про захист прав споживачів».

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text